SCHIERMONNIKOOG - Alie Groendijk-Bentum van Schiermonnikoog kreeg afgelopen pinksterweekeinde een lintje opgespeld door burgemeester Sjon Stellinga. Ze is benoemd tot lid in de Orde van Oranje-Nassau omdat ze zich al vijftig jaar inzet voor een van de belangrijkste evenementen op het eiland: het Pinkster/Kallemooifeest.
via http://goo.gl/YrKxs
via http://goo.gl/YrKxs