woensdag 22 mei 2013

'Wie heeft zitten slapen bij Stadstoezicht'

GRONINGEN - Er komt een extern onderzoek naar de problemen bij de Groninger dienst Stadstoezicht. Dat beloofde wethouder Jannie Visscher de raad woensdagmorgen. Die raad is zeer chagrijnig over de problemen bij de amper drie jaar oude dienst.



via http://goo.gl/Wt4Hj