vrijdag 24 mei 2013

Harksteders stelen diesel in Groningen

GRONINGEN - Twee Harksteders (45 en 46) zijn donderdagavond gepakt omdat ze in Groningen diesel hadden getankt zonder te betalen. De twee gooide hun auto vol in een tankstation aan de Zonnelaan. De auto werd even later gesignaleerd op de Peizerweg. De dieven uit Harkstede hadden valse kentekenplaten op de auto geschroefd. De 45-jarige bestuurder had geen geldig rijbewijs.



via http://goo.gl/EiUo0