dinsdag 21 mei 2013

Een derde 'bewaker' in Stadskanaal

STADSKANAAL - In de gemeente Stadskanaal lopen binnenkort drie Buitengewone Opsporing Ambtenaren (BOA) rond. Nu zijn het er nog twee. Het trio mag bekeuringen uitdelen en wordt volgens burgemeester Baukje Galama (foto) ook bij grote evenementen ingezet.



via http://goo.gl/xYOdN