woensdag 22 mei 2013

Buizenstelsel gaat langs N33

GRONINGEN - Het ondergrondse buisleidingennetwerk door Noord-Groningen kan worden aangelegd langs de N33. Dat heeft het college van Gedeputeerde Staten besloten.



via http://goo.gl/OLS09