GRONINGEN - Eén bromfietser die te veel gedronken had, zes bestuurders zonder geldig rijbewijs, twee coureurs op te snelle brommers, één bromfietser zonder hel, één zonder verzekering en één zonder licht. Dat is de opbrengst van een grote controle die de politie donderdagavond en –nacht hield in en om het centrum van Groningen. Dertig brommeraars werden gecontroleerd.
via http://goo.gl/efpdT
via http://goo.gl/efpdT