vrijdag 5 april 2013

Zuidhornse Ingrid Beens ambassadeur energiebesparing

ZUIDHORN - Ingrid Beens gaat optreden als ambassadeur energiebesparing voor de gemeente Zuidhorn. Uit 67 gegadigden is Beens, wonend aan de Gaickingahof 6 in Zuidhorn, uitverkoren. Haar woning laat op het gebied van energiezuinigheid nu nog te wensen over. Als tegenprestatie voor haar inzet als ambassadeur wordt haar huis energiezuinig gemaakt op kosten van de gemeente en enkele plaatselijke bedrijven.



via http://goo.gl/M2bIF