GRONINGEN - De gemeente verwacht de komende maanden ernstige verkeershinder door de aanleg van een busbaan op de Europaweg in Groningen, maar automobilisten ondervinden dat deze week nog niet. Er zijn aan beide kanten van de drukke invalsweg wel wat opstoppingen geweest. Die zijn meegevallen en grotendeels opgelost door het aanpassen van de verkeersregelinstallaties, aldus een woordvoerder.
via http://goo.gl/4TnZ8
via http://goo.gl/4TnZ8