vrijdag 5 april 2013

Vrouw wordt onwel en botst tegen boom

GRONINGEN/ADORP - Een 65-jarige vrouw uit Groningen is donderdagmiddag onwel geraakt en met haar auto tegen een boom gebotst. Dit gebeurde op de Provincialeweg (N361) in Adorp. Nadat ze niet goed werd raakte de vrouw met haar wagen in de berm. De vrouw kwam in haar auto tot stilstand tegen een boom. Met onbekende verwondingen is zij naar een ziekenhuis gebracht.



via http://goo.gl/CdtQw