donderdag 18 april 2013

Ter Apelers willen carpoolplaats liever niet

TER APEL - De provincie Groningen wil de kruising van de Westerstraat met de N366 in Ter Apel reconstrueren. Ze wil een ongelijkvloerse kruising en daarbij ook een carpoolplaats aanleggen. Omwonenden zijn daar echter niet blij mee. Ze vrezen dat die plek een soort hangplek voor bewoners van het nabij gelegen asielcentrum (foto) wordt. Om hun bezwaar kracht bij te zetten, hebben ze handtekeningen bij de gemeente Vlagtwedde ingeleverd.



via http://goo.gl/YX8RR