zondag 7 april 2013

Snelle rijders raken rijbewijs kwijt

GRONINGEN/HAREN - Drie automobilisten zijn dit weekeinde hun rijbewijs kwijtgeraakt omdat ze met veel te hoge snelheid over de A28 of over de A7 reden. Een 28-jarige Stadjer raasde met meer dan 170 kilometer per uur over de A28 bij Haren. Een 47-jarige Muntendammer moest zijn rijbewijs bij de politie inleveren nadat hij op de A7 tussen Hoogkerk en Groningen betrapt was op een snelheid van 170 kilometer per uur waar honderd mag. Een 33-jarige automobilist uit Beerta reed meer dan 55 kilometer per uur te hard op de ringweg.



via http://goo.gl/bWY8V