dinsdag 9 april 2013

Rehwinkel komt met belangrijke mededeling

GRONINGEN - Maakt Sinterklaas in november zijn landelijke entree in Groningen? Of is de stad volgend jaar het decor voor The Passion. Sinds een klein uur gonst het van de geruchten. Kort na een uur maakte de woordvoerder van Peter Rehwinkel bekend dat de Groninger burgemeester om kwart over drie een voor Stad en provincie belangrijke mededeling doet. De vorige keer dat hij dat deed was om de première van een musical in Martiniplaza aan te kondigen. Sinds Rehwinkel burgemeester is in Groningen doet hij echter al pogingen om de landelijke intocht van Sinterklaas naar Groningen te halen.



via http://goo.gl/cYqWM