GRONINGEN - De organisatie van de politie was in de aanloop naar de Facebookrellen in Haren niet op orde. In een debat met de raadscommissie veiligheid zei burgemeester Peter Rehwinkel (destijds korpsbeheerder) woensdagochtend dat heel vervelend te vinden. "Dat is heel vervelend en het moet eruit. Daarom zijn we bezig met een verbeterplan."
via http://goo.gl/eMTUc
via http://goo.gl/eMTUc