De Groningse gemeenteraad bespreekt vandaag het rapport Cohen over de Facebookrellen in Haren en de reactie van burgemeester Rehwinkel op dat rapport. Cohen oordeelde dat Rehwinkel 'niet behulpzaam' is geweest bij de rellen, sommige Hareners voelen zich in de steek gelaten door de grote buur. Rehwinkel zegt dat hij, en veel ambtenaren van de gemeente Groningen, wel behulpzaam zijn geweest.
via http://goo.gl/rKz2r
via http://goo.gl/rKz2r