STADSKANAAL - Langs de Pleinlijn, de route door het centrum van Stadskanaal, staan paaltjes. Ze lijken op pinguïns en worden daarom zo genoemd. In de paaltjes zich verlichting maar die doet het vaak niet. Die blijkt heel storingsgevoelig en daarom wordt volgens wethouder Jan Bessembinders (foto) van de gemeente Stadskanaal overwogen de paaltjes te verwijderen.
via http://goo.gl/Ub3Y8
via http://goo.gl/Ub3Y8