woensdag 17 april 2013

'Kans op bevingen in Grootegast nihil'

GROOTEGAST - De kans dat er bevingen ontstaan als gevolg van gaswinning in de gemeente Grootegast is nihil. Dat verzekerde directielid Johan Atema van de NAM dinsdag toen hij de gemeenteraad informeerde over werkzaamheden in Grootegast. In de gemeente zijn meerdere NAM-locaties.



via http://goo.gl/z6wNx