woensdag 17 april 2013

Ondernemer wil kabelbaan naar centrum Winschoten

WINSCHOTEN - Wat de stad-Groningen niet is gelukt, wil ondernemer Everhard Telkamp in Winschoten wel voorelkaar krijgen. Hij wil een kabelbaan via het watertje De Rensel, bij het industrieterrein naar de binnenstad van Winschoten laten aanleggen.



via http://goo.gl/e2kJN