zaterdag 6 april 2013

Man met drank op achter stuur brommobiel

WINSCHOTEN - Agenten hebben in de nacht van vrijdag op zaterdag het rijbewijs ingenomen van een 34-jarige man uit Winschoten. De man reed op de Mr. D.U. Stikkerlaan in zijn brommobiel. Hij bleek te veel alcohol te hebben gedronken. Er is proces-verbaal opgemaakt.



via http://goo.gl/qj8tw