WINSCHOTEN - Agenten hebben in de nacht van vrijdag op zaterdag het rijbewijs ingenomen van een 34-jarige man uit Winschoten. De man reed op de Mr. D.U. Stikkerlaan in zijn brommobiel. Hij bleek te veel alcohol te hebben gedronken. Er is proces-verbaal opgemaakt.
via http://goo.gl/qj8tw
via http://goo.gl/qj8tw