HOOGKERK - Een 21-jarige automobilist uit Leek en zijn vriendin uit Tolbert zijn ter hoogte van Westpoort met hun auto het Hoendiep in gereden. Volgens getuigen reed de auto veel te hard. Hij zou recht over de rotonde zijn gereden en daarna via een vluchtheuvel zijn gelanceerd. De auto bleek eigendom te zijn van de moeder van de bestuurder. De auto is door bergingsbedrijf Poort uit het water gehaald. De inzittenden kwamen er zonder verwondingen van af.
via http://goo.gl/uVWHK
via http://goo.gl/uVWHK