WILDERVANK - Willem Molema (van 1952) uit Oude Pekela mag zich sinds maandagavond Lid in de Orde van Oranje-Nassau noemen. Burgemeester Meindert Schollema van Pekela verraste hem tijdens de algemene ledenvergadering van de Centrale Organisatie van Voetbal Scheidsrechters (COVS) Veendam en omstreken in clubgebouw De Neutrale Hoek in Wildervank met het lintje.
via http://goo.gl/N4Knf
via http://goo.gl/N4Knf