vrijdag 5 april 2013

Illegale huisvesting in Uithuizen

UITHUIZEN - De eigenaar van een woning op bedrijventerrein Edama in Uithuizen wacht een boete. Bij controle bleek volgens de gemeente Eemsmond dat het pand werd gebruikt voor de huisvesting van buitenlandse werknemers. Dat is strijdig met het bestemmingsplan.



via http://goo.gl/ES1ov