zaterdag 6 april 2013

Het Noorderplantsoen ligt er weer keurig bij

GRONINGEN - "De mensen van de gemeente hoeven het vuile werk niet altijd op te knappen." Een man staat zaterdagmorgen met een vuilniszak paraat in het Noorderplantsoen om met ongeveer 25 buurtgenoten de bosschages te ontdoen van zwerfvuil. De man doet het net als alle anderen geheel vrijwillig. Nou ja vrijwillig… "Er is wel wat sociale druk op me uitgeoefend."



via http://goo.gl/1NWMT