APPINGEDAM - Een 66-jarige snelheidsduivel uit Appingedam reed donderdagmiddag 60 kilometer te hard op de Provincialeweg N363. De man reed tussen Spijk en Delfzijl 140 km/u waar 80 km/u is toegestaan. Hij moest zijn rijbewijs direct inleveren. Donderdagavond moest een 48-jarige man uit Woerdense Verlaat zijn rijbewijs aan de politie afgeven. Hij maakte het erg bont door met 130 km/u over de Kwelderweg te rijden waar een maximumsnelheid van 60 km/u geldt.
via http://goo.gl/XZXcZ
via http://goo.gl/XZXcZ