GOUDA - Een 23-jarige Groninger werd in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden door de politie in Gouda. De man reed snel en gevaarlijk door de binnenstad van de kaasstad. Hij weigerde te stoppen voor het stopteken dat agenten hem gaven. Pas toen de zwaailichten aangingen, zette de stadjer zijn wagen aan de kant.
via http://goo.gl/VGlWg
via http://goo.gl/VGlWg