Groningen
vrijdag 5 april 2013
Gestolen fiets Groningen terug dankzij twitter
GRONINGEN - Een 22-jarige vrouw uit Groningen heeft vrijdag haar gestolen fiets weer in ontvangst genomen. Dat dankzij een plaatje van het vehikel dat een buurtagent maakte en op twitter zette.
via
http://goo.gl/ccaMV
‹
›
Homepage
Internetversie tonen