Burgemeester Peter Rehwinkel van Groningen was als korpsbeheerder verrast door falen van de Groningse politie bij de bestrijding van de Facebookrellen vorig jaar in Haren. Hij kende de tekortkomingen bij het korps niet, zei hij woensdag tijdens een debat met Groningse gemeenteraadsleden.
via http://goo.gl/YrYN0