GRONINGEN - Zo, en vandaag leek het er dan toch aardig op: lente! Een zonovergoten dag en de ergste kou uit de lucht. De zaterdagse terrassen, zoals hier op de Grote Markt, vulden zich rap en de obers laveerden behendig tussen de tafels door om de bezoekers van versnaperingen te voorzien.
via http://goo.gl/eBQnk
via http://goo.gl/eBQnk