GRONINGEN/BEDUM - Woningcorporaties met huizen in het aardbevingsgebied gaan honderden miljoenen euro's claimen bij de Nam. Zij willen dat de gasproducent de waardedaling van hun vastgoed compenseert.
via http://goo.gl/A4zFS
via http://goo.gl/A4zFS