donderdag 4 april 2013

Corporaties claimen miljoenen bij Nam

GRONINGEN/BEDUM - Woningcorporaties met huizen in het aardbevingsgebied gaan honderden miljoenen euro's claimen bij de Nam. Zij willen dat de gasproducent de waardedaling van hun vastgoed compenseert.



via http://goo.gl/A4zFS