donderdag 4 april 2013

Brandweer Groningen spint voor hete vuren

GRONINGEN - Brandweerlieden uit Groningen 'spinnen' zich dezer dagen in het zweet om te trainen voor de Alpe d'HuZes. Voor dat evenement moeten ze op 6 juni zes keer achter elkaar de Alpe d'Huez op fietsen en minstens 20.000 euro meebrengen voor KWF Kankerbestrijding. Om niet altijd alleen te trainen, houden ze zaterdag 6 april van 11 tot 17 uur een spinning marathon voor iedereen die dat leuk vindt. In de brandweerkazerne aan de Sontweg is van alles te doen. Het inschrijfgeld (25 voor een uur, 125 voor de hele dag) gaat in de pot voor het goede doel.



via http://goo.gl/wN6z2