donderdag 7 maart 2013

Wethouder Stoel van Loppersum stopt

LOPPERSUM - Wethouder Jan Stoel van Loppersum legt met ingang van 1 maart zijn functie neer. Hij was vanaf november 2012 wegens persoonlijke omstandigheden met ziekteverlof. In een brief aan de gemeenteraad geeft Stoel aan dat dit besluit hem zwaar valt, vooral omdat hij de functie van wethouder met plezier heeft uitgeoefend.



via http://goo.gl/i93Kh