dinsdag 5 maart 2013

Vragen over Suikerunieterrein

GRONINGEN - GroenLinks is 'ernstig teleurgesteld' over hoe de stad burgers begeleidt bij hun plannen voor het Suikerunieterrein. In een open brief vraagt raadslid Bennis Leemhuis B en W om opheldering. Aanleiding is het artikel van maandag in Dagblad van het Noorden.



via http://goo.gl/BWCDL