Groningen
woensdag 6 maart 2013
Oost-Groningen wil Duitsland aantrekkelijker maken
STADSKANAAL - De gemeentebestuurders van Oost-Groningen willen kijken of ze voor hun werkloze burgers aantrekkelijker kunnen maken om over de grens in Duitsland te werken.
via
http://goo.gl/HUirw
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen