woensdag 6 maart 2013

Oost-Groningen wil Duitsland aantrekkelijker maken

STADSKANAAL - De gemeentebestuurders van Oost-Groningen willen kijken of ze voor hun werkloze burgers aantrekkelijker kunnen maken om over de grens in Duitsland te werken.



via http://goo.gl/HUirw