Vanwege de diverse breuklijnen in de Brabantse ondergrond vindt de gemeenteraad van Boxtel het onverantwoord om in die plaats naar schaliegas te gaan boren. De 'verontruste' gemeenteraad schrijft dat in een brief aan minister Henk Kamp (Economische Zaken) naar aanleiding van de recente aardbevingen door aardgasboringen in Groningen.
via http://goo.gl/S23V2