FC Groningen-directeur Hans Nijland drukte dinsdag op de kamer van burgemeester Rehwinkel per ongeluk op het verkeerde knopje. Gevolg: een flinke politiemacht trok naar de Grote Markt. "Niet de bedoeling", zegt een geschrokken Nijland.
via http://goo.gl/XWUOx
via http://goo.gl/XWUOx