woensdag 6 maart 2013

'Dode man' toch de cel in

Een 47-jarige man uit Winschoten heeft zichzelf doodverklaard om te voorkomen dat hij een voorwaardelijke celstraf alsnog moest uitzitten. Daarmee leidde hij niet alleen het Openbaar Ministerie (OM), maar ook zijn eigen advocaat lange tijd om de tuin. Uiteindelijk viel de man toch door de mand. Woensdag kreeg hij vanwege zijn 'doodverklaring' door de rechtbank in Groningen 12 weken cel opgelegd, waarvan 6 voorwaardelijk.












via http://goo.gl/u29e0