GRONINGEN - Al hijgend komt de 41-jarige René van Leeuwen (links op de foto) uit Kolham het bordes van het stadhuis in Groningen opgerend. Hij maakt nog eens een extra rondje om het bordes en vind eindelijk de nieuwe SimCity 5, een speciale, gelimiteerde editie, in een plastic zak voor de deur. “Ik speel SimCity al sinds deel 1, het is een ontzettend gaaf spel!”
via http://goo.gl/i6Bcu
via http://goo.gl/i6Bcu