dinsdag 5 maart 2013

Idee koopnacht in Groningen afgeblazen

GRONINGEN - Supermarkten in Groningen kunnen vanaf dit weekeinde iedere zondag de deuren openen. Koopnachten zijn in de stad voorlopig een brug te ver, melden B en W in een brief aan de raad. Bij ondernemers in de binnenstad bestaat er onvoldoende draagvlak om de winkel 's nachts te openen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Groningen City Club. De gemeente had zich op het standpunt gesteld dat een koopnacht alleen zin had als het draagvlak er zou zijn. Dat is er niet, zo zegt de GCC.



via http://goo.gl/uV1jX