donderdag 7 maart 2013

'Reitdiepdijk bij Garnwerd in halve dag hersteld'

GARNWERD - De dijk bij Garnwerd is hersteld. "Al binnen een halve dag", zegt ondernemer Frans Nooren. Hij verbouwt het Recreatiecentrum dat langs de dijk bij Garnwerd zit. De werkzaamheden werden eerder deze week stilgelegd op last van de Provincie Groningen toen bleek dat er een stuk van de dijk was afgegraven.



via http://goo.gl/yOcXG