donderdag 7 maart 2013

Betalen voor het zien van Bourtange

BOURTANGE - Op het grote parkeerterrein bij de vesting Bourtange wordt betaald parkeren ingevoerd. Tenminste, als het aan wethouder Seine Lok van de gemeente Vlagtwedde ligt. Hij stelt de gemeenteraad in de loop van dit jaar voor die maatregel te nemen. Het parkeergeld komt ten goede aan de vesting. "Het wordt een laag tarief dat bezoekers volgens mij niet afschrikt", zegt Lok.



via http://goo.gl/P0kly