dinsdag 5 maart 2013

Appingedam moet een miljoen extra bezuinigen

APPINGEDAM - De gemeente Appingedam krijgt in 2015 een extra bezuiniging van een miljoen euro voor de kiezen. "Nu wordt duidelijk wat de gevolgen zijn van het regeerakkoord van het kabinet Rutte II", legt wethouder Annalies Usmany (Gemeentebelangen) van financiƫn uit.



via http://goo.gl/KbAv3