Opnieuw een lichte aardbeving (kracht 2,0) in de provincie Groningen, vrijdagmiddag. Het epicentrum lag bij het dorp Wirdum in de gemeente Loppersum. In dat gebied wordt veel gas gewonnen. Mensen kunnen zulke schokken net voelen. Dat meldde het KNMI.
via http://goo.gl/A1Jbb