zaterdag 16 februari 2013

Waterschap waarschuwde meerdere malen voor noodsituatie dijk Woltersum

WOLTERSUM/GRONINGEN De provincie Groningen heeft in 2004, 2008 en 2011 stevige waarschuwingen voor een ramp met de dijk aan de noordkant van het Eemskanaal niet serieus genomen. Dat vindt waterschap Noorderzijlvest. De dijk is al geruime tijd zwak en die informatie was bekend, zo blijkt uit een onthullend artikel zaterdag in Dagblad van het Noorden



via http://goo.gl/rO0sL