zaterdag 16 februari 2013

Twee aanhoudingen in Groninger binnenstad

GRONINGEN - Een 42-jarige Stadjer is in de nacht van vrijdag op zaterdag aangehouden in de Poelestraat in de binnenstad van Groningen. De man had behoorlijk wat gedronken en gedroeg zich vervelend bij een winkel. Agenten grepen hem in de kraag en sloten hem in. Eveneens in de Poelestraat pakte de politie ook een 20-jarige inwoner van Blijham op. De man zou zonder aanleiding een agent hebben uitgescholden. Op het bureau mocht hij een proces-verbaal in ontvangst nemen.



via http://goo.gl/atV46