TEN BOER - Belangenorganisaties in de provincie gaan gezamenlijk optrekken tegen de NAM en haar aandeelhouders. Ze doen dat onder de naam Samenwerking MijnbouwSchade. "We willen één geluid laten horen", zegt woordvoerder Jan Wigboldus.
via http://goo.gl/SMcnq
via http://goo.gl/SMcnq