DEN HAAG/GRONINGEN - De veiligheid van de inwoners in Noordoost-Groningen is voor de regeringspartijen van ondergeschikt belang. Dat PvdA en VVD zich in de Tweede Kamer niet hard maken voor het terugschroeven van de gaswinning in het aardbevingsgebied is teleurstellend.
via http://goo.gl/8KiRV
via http://goo.gl/8KiRV