Groningen
vrijdag 15 februari 2013
NAM gaat ook boren bij Veendam
VEENDAM - De Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) gaat naar gas boren bij Veendam. Dat gebeurt in de buurt van Zuidwending. De NAM wil binnenkort bewoners informeren.
via
http://goo.gl/cMhxp
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen