maandag 18 februari 2013

Meer leden bodembeweging

Het ledenaantal van de Groninger Bodem Beweging (GBB) is de afgelopen weken verdubbeld. In totaal heeft de belangenvereniging nu 670 leden die zich zorgen maken over toenemende risico's van aardgaswinning in Noord-Groningen. Dat maakte de GBB maandag bekend.












via http://goo.gl/a8T1D