SLOCHTEREN - Een 47-jarige inwoner van Slochteren moest zaterdagavond zijn rijbewijs inleveren. Ook kreeg hij een rijverbod opgelegd. Agenten zagen de man in zijn auto over het Slochterdiep rijden en gaven hem een stopteken. Tijdens het gesprek bleek dat hij alcohol had gedronken. De blaastest op het politiebureau bevestigde dat.
via http://goo.gl/XhPXc
via http://goo.gl/XhPXc